marți, 28 octombrie 2014

Oriflame -mereu langa mine!






       Cred ca mi-am cumparat primul meu produs cosmetic de la Oriflame cand eram in clasa a 7-a. Si stiu sigur ca era un balsam de buze. Tare incantata am mai fost cand a sosit comanda. Si primul rimel tot de la Oriflame l-am cumparat. Si de atunci imi tot cumpar cosmetice de la ei. Sunt de buna calitate si au si preturi accesibile. Nu spun ca imi cumpar in fiecare luna cate un produs, dar atunci cand dau comanda imi place sa imi fac rezerve pentru cel putin 2 luni. :))
      Si cum mai toata lumea are cel putin un produs Oriflame in casa, m-am gandit sa prezint cateva produse care imi plac tare mult.



    O sa incep prin a prezenta o noutate ce va se va lansa in catalogul 15.  Este vorba de crema de zi , de noapte si serul True Perfection, destinat tenului tanar (25+). Se potriveste oricarui tip de ten. Eu deocamdata testez cateva mostre, dupa care (daca imi place), o voi cumpara si in varianta full size. De astazi o sa folsesc crema, sper sa imi placa. :)


     Doua produse pe care eu le ador, fondul de ten The One IlluSkin (Natural Beige) si fardul de pleoape cremos The One Colour Impact (Beige Pearl). Le folosesc cel mai frecvent in machiajul pe care il port. Eu sunt adepta machiajului mai discret, produsele acestea 2 sunt ideale pentru obtinerea lui. Fondul de ten are o acoperire medie, iar nuanta mi se potriveste foarte bine. Cat despre fard, il folosesc pe pleoapa, in colutul interior al ochiului pentru a-mi ilumina privirea, dar uneori si sub spranceana. Clar, 2 produse favorite. 


      Si pentru ca imi place ca prietenul meu sa miroasa cat mai bine dupa ce se barbireste, i-am cumparat acest after-shave de la True Instinct, miroase superb. Mai mult, nu mai are probleme nici cu iritatia de dupa barbierit, foarte comuna multor barbati. 

    Pentru ca nu trebuie sa uitam de ingrijirea picioarelor, voi prezenta 2 produse esentiale. 



        Scrub-ul si crema de picioare de la Feet -Up. Pe prima o folosesc pentru a-mi indeparta celulele moarte (cateoadata folosesc si pila pentru picioare, tot de la Oriflame, dar mai rar :) ), iar pe a doua o folosesc pentru hranirea talpilor. Si pentru ca se apropie iarna, crema mea de picioare este in varianta Aromatic Winter.
 
     Acestea sunt cateva din produsele pe care eu le folosesc cel mai adesea. Voi ce produse Oriflame preferati?
   By the way, AICI puteti participa la un concurs foarte frumos, special pentru cei care au un blog.
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu