miercuri, 23 aprilie 2014

Cateva produse din DM si Kaufland

     Buna!
    Azi o sa scriu despre produse achizitionate din Dm si Kaufland, in mare parte produse proprii din aceste magazine. Sa incepem:
1. Vaselina cosmetica
Vaselina cosmetica Balea
     Are 125 ml, este transparenta, fara miros,uleioasa.Pe ambalaj scrie ca protejeaza mainile crapate si uscate. pielea devine moale si fina, si sunt de acord in totalitate cu ce scrie acolo.  Imi place la nebunie. Intradevar pielea aspra devine foarte fina.Am folosit-o  nu numai pe maini (trebuie sa mentionez ca in ultima vreme nu mai folosesc crema de maini ci doar aceasta vaselina) ci si pe buze,gene( pe care mi se pare ca le-a alungit :d) si chiar calcaie. Am citit de curand ca este utila si pentru a preveni bataturile provocate de pantofi( chestia asta nu am incercat-o inca). O am de prin februarie , o folosesc si de 2-3 ori pe zi si parca nu se consuma deloc.  A costat cam 7.5 lei si este suuper.

2. Balsam de par Balea
Balsam de par cu mango si aloe vera
 Am cam luat teapa cu balsamul asta.. mirosul nu il suport absolut deloc si daca nu imi place mirosul atunci nu imi place nici produsul.. Are un miros care pe mine ma duce cu gandul la samburi de fructe... Ca si balsam lasa parul destul de moale. Aplic la fiecare spalare o cantitate mai mult decat generoasa pe par pentru a-l termina mai repede. :)) Pret: in jur de 6 lei.

3. Balsam de buze Balea
Balsam de buze Balea intensiv
  Nu se afla pe lista favoritelor mele. L-am cumparat in iarna si ma astaptam sa hidrateze destul de bine buzele avand in vedere ca se numeste intensiv...  Asta iarna se intindea destul de greu pe buze, iar acum este prea "lichid". Cand aveam buzele uscate nu isi facea deloc treaba. Acum cand s-a mai incalzit este acceptabil. Are 4.8 grame si a costat  pana in 5 lei.
4. Spuma de par Blanchette B cu UV filter si Keratina

Spuma de par Blanchette
  Spuma aceasta este varianta "Extra volume", are 225 ml. Contine vitamina B5 si filtru UV. Pe ambalaj srie ca nu incarca si usuca parul.  Are un miros frumos, usor, spuma rezultata este tare , parul capata ceva volum dupa aplicare. Este o spuma buna la un pret la fel de bun: 6 lei.

6.  Deodorant Aile
Deodorant pentru femei Aile
  Inca nu l-am incercat dar am fost placut impresionata de miros si am observat ca nu face praf ca alte deodorante spray. Are 150 ml,este varianta fresh( culoare mov) si costa 3 lei. 

7. Gel de curatare cu particule abrazive pentru fata
Gel de curatare Blanchette B cu particule abrazive
Un gel placut , cu particule abrazive fine , miros frumos . Curata fata usor , pielea devenind fina. Are 150 ml . 
8. Deodorant pentru barbati
Deodorant barbati -Pascale
Acest deodorant este unul din favoritele prietenului meu (supremul fiind cel de la Full Speed- Avon). Este a 3-a oara cand il cumpara. Miroase la fel de bine(neasteptat de bine) ca oricare alt produs mai scump. Are 150 ml,costa 3.5 lei ,este varianta Dynamic si este super.


Un comentariu:

  1. Thanks for this. I really like what you've posted here and wish you the best of luck with this blog and thanks for sharing. Protectie solara pentru barbati

    RăspundețiȘtergere