marți, 8 aprilie 2014

Experinţele prin care a trecut părul meu...

       Bună!
       M-am gândit să vă împărtăşesc căteva din experienţele la care mi-am supus parul în ultimele 3luni.. Culoarea naturală a părului meu este şaten închis,  aproape de brunet. Încă din clasa a 12 a ,la îndemnul a 2 colege, m-am vopsit pentru prima dată negru albăstrui. Şi de atunci ( vreo 4 ani) îl tot vopsesc. În marea majoritate a timpului in culoarea negru.( a fost şi o excepţie cand mă cam plictisisem de negru şi am vrut ceva mai deschis gen şaten...fără insă să mă declorez anterior- ceea ce m-a condus la niste rădăcini superbe în culoarea şaten iar restul părului negru.)  Buun. Să revenim. Acum 3 luni simţeam că am nevoie de o schimbare la păr. Aşa că am hotărât să îl vopsesc în negru şi mai apoi să îl tund. Nimic special până aici. Am mers în Kaufland, am cumpărat o cutie de Syoss-negru( prima cutie de la Syoss pe care am încercat-o) ,am dat fuguţa acasă şi m-am pus pe treabă. Mi-am spălat părul, m-am uscat şi rezultatul foarte dezamăgitor :mi-a ieşit extrem de negru.. Parcă nu mai era eu, nu mi se potrivea deloc culorii pielii şi era foarte lucios. M-am şi mirat , mai mereu m-am vopsit cu negru dar nu am avut probleme niciodată. Mi-a părut foarte rău şi mi-am promis să nu mă mai vopsesc până la apariţia primelor fire albe. Promisiune, promisiune dar cum să scot acum culoarea neagră atât de intensă din păr?!?

        Dăi cu căutări pe diverse bloguri, siteuri şi youtube. Soluţii am găsit câteva . Prima pe care eu am folosit-o şi care nu mi s-a părut că ar afecta foarte tare părul a fost cea cu miere, ulei de măsline şi scorţişoară.Vă povestesc în mare cum funcţionează,deşi o găsiti la o simplă căutare pe google. Se pun câteva linguri de miere într-un vas( depinde de lungimea părului) alături de 2 linguri de ulei de măsline şi o lingură de scorţişoară. Se amestecă cele 3 ingrediente şi se lasă să se împreună ,până a fi întinse pe păr, cam 20 min-cel puţin aşa am făcut eu. Mai apoi se ia amestecul şi cu o perie sau chiar cu mâna se aplică pe toată lungimea firului de păr.  După aplicare mi-am pus pe cap casca de duş şi am aşteptat 30 minute. M-am băgat în duş şi cu puţină strădanie am scos toată mierea din păr. Apa  scursă din păr era destul de neagră , lucru care m-a bucurat. Mi-am uscat părul dar diferenţe nu prea erau iar părul rămăsese destul de gras.. 

        Asa că am mai căutat pe youtube şi am găsit şi o altă metodă : balsam de păr+ peroxid de hidrogen numit şi apă oxigenată 3% ( l-am cumpărat din farmacie cu vreo 4 sau 5 lei)= decolorare! M-am apucat de treabă din nou( asta fiind cam a 2a zi după ce am folosit mierea). Am amestecat peroxid cu balsam de păr şi l-am aplicat pe par. Amestecul era destul de lichid şi mai şi curgea pe sub casca de duş. Am stat eu linistită vreo 15 minute pănă când a inceput să mă mănânce scalpul.. Dau fuga la oglindă şi văd că pe faţă mă inroşisem destul de tare în locurile unde se prelinsese acel amestec. Speriată, m-am spălatrapid  ( am văzut că si apa din păr era neagră). Totusi culoarea rămăsese intensă.. După ce m-am spălat am  scăpat şi de roşeala apărută pe fată.. 

         Şi am continuat să caut alte metode... Am mai găsit una cu bicarbonat, sare de lămaie şi balsam de păr. Când am amestecat cele 3 ingrediente parcă a explodat un vulcan şi din 2 linguri de bicarbonat , una de sare de lămâie si balsam a rezultat un castron plin din acest amestec. Din nou l-am aplicat , şi din nou ...încă de vreo 4 ori... Chiar dacă părul meu acum se îngrasă de două ori mai repede sunt mulţumită în sfărşit . Am ajuns la culoarea pe care o aveam înainte de ultima vopsire. Sper să imi fie invăţătură de minte şi să  imi las părul să ia o pauză o vreme..
        Vă pup. 

Un comentariu:

  1. Great blog. All posts have something to learn. Your work is very good and I appreciate you and hopping for some more informative posts. Protectie solara pentru femei

    RăspundețiȘtergere