luni, 7 aprilie 2014

Coccolino Esplosione di lavanda- Review

        Întodeauna mi-au plăcut balsamurile de rufe Coccolino , preferatele mele fiind Coccolino Blue Boost sau Coccolino Blue Splash. Săptămâna asta am dat o raită prin Kaufland şi am vazut o ofertă interesantă la Coccolino : 4 litri de balsam la 19,99 lei . M-am hotărât să schimb culoarea balsamului,cea albastră fiind preferata mea şi să trec la culoarea mov, mai  precis am cumpărat varianta cu levănţică. 
   
        Am ajuns acasă şi nerăbdătoare cum sunt de fel am şi spălat o maşină de rufe. Am fost destul de multumită de rezultatul obţinut: un miros foarte plăcut, parfumul de levănţică se simte perfect . Am aşteptat să se usuce hainele pentru  a putea  vedea cât de bine se păstrează mirosul în ele. Mirosul persistă destul de mult timp, cam 3-4 zile. Nu am observat că ar face hainele foarte moi sau catifelate sau că rufele s-ar călca mai bine... asta mi se pare că e doar reclamă. În ceea ce priveşte cantitatea folosită pentru o spălare trebuie să vă spun că am pus un capac plin, iar când am ajuns pe la jumătatea sticlei am folosit câte două capace.. (deja mă plictisisem de miros)
   
         Deşi per total am fost mulţumită de balsamul acesta cu levănţică nu cred că il voi recumpăra, chiar dacă miroase plăcut devine oarecum obositor.. Sunt  obişnuită  destul de mult cu cele de culoare albastră de la Coccolino şi o să revin la ele. Va pup!
Coccolino Esplosione di Lavanda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu