luni, 7 aprilie 2014

Silueta perfectă- purificare şi drenaj ( review )


        Buna!
        Ceaiul de faţă de la Fares l-am cumparat de vreo 2 săptămâni jumătate în speranţa că alături de o dietă echilibrată mă va ajuta sa scap de vreo 2-3 kg care în prezent mă deranjează sau macar mă va ajuta cu o problemă mai veche: constipaţia. 

        Pe ambalaj scrie că se beau 2 căni pe zi, dimineaţa şi seara, neasociat cu alimentaţia, neîndulcit. Eu insă il beau seara deoarece dimineaţa beau un alt ceai , ceai antiadipos Sanye. Pe ambele le beau neîndulcite. La inceput nu imi plăcea gustul fără zahăr dar încetul cu încetul m-am obişnuit.Totuşi, îl pot bea neîndulcit doar când este cald...după are un gust destul de amar.

         Ceaiul Silueta perfectă conţine flori de senna, flori de hibiscus(prezent în mai toate ceaiurile), frunze de ceai verde, flori de soc, seminţe de lucernă, ulei esenţial de portocale şi extract de Aloe vera standardizat.
Pliculeţele de ceai sunt cu şnur -lucru foarte pe gustul meu. :D

         Acum ce pot să spun despre ajutorul lui in mica mea luptă cu kilogramele.. Nu cred au vreun efect, nici ceaiul de la Silueta Perfectă- purificare şi drenaj nici ceaiul antiadipos Sanye. În schimb sunt foarte multumită de ajutorul acordat în problema constipaţiei. Funcţionează de minune şi işi merită toţi banii ( 2,5 lei luat din Auchan). 

Un comentariu:

  1. It is a very informative and useful post thanks it is good material to read this post increases my knowledge. Periuta de dinti electrica

    RăspundețiȘtergere