luni, 28 aprilie 2014

Himalaya

Himalaya Herbal Healthcare




                         



- Sau cosmetice si suplimente alimentare 100 % naturale -

     Spre rusinea mea nu am mai incercat pana acum produsele Himalaya Herbals ,desi am vazut multe review-uri pe diverse bloguri, mai toate numai cu parere buna despre aceasta companie.  Este minunat sa stii ca in zilele noastre, cand trebuie sa fi atent la compozitia diverselor produse cosmetice ,exista  Compania Himalaya Herbals care ne scapa de aceste griji .
       Astazi am intrat pe site-ul celor de la Himalaya (al caror link il gasiti AICI ) si am citit cate ceva din descrierea lor: 
       "Fiecare produs Himalaya este supus cercetarii primare timp de mai multi ani si fiecare planta medicinala utilizata in produse este studiata si testata individual pentru eficacitate.   La crearea unui produs se pleaca de la studiul textelor Ayurvedice, selectandu-se formula ideala. Plantele din compozitie sunt atent selectionate si cultivate in zone lipsite de poluare (pe o suprafata de peste 280 ha).
       Produsul final trece prin toate etapele realizarii unui produs farmaceutic: cercetare, testarea, validare, cultivare ingrediente si realizare produs final. "

       Unul din produsele pe care mi-as dori sa le incerc este  Himalaya Protein Shampoo

Himalaya Protein Shampoo
       


 "O formula unica pentru parul gras, ce curata eficient si ofera volum si elasticitate."  - Se pare ca acest sampon este foarte potrivit tipului meu de par: cu tendinta de ingrasare la radacina si fara volum ( din cauza asta aplic o cantitate mare de produse de styling in al meu par).. 

        De asemenea, mi-ar mai placea sa incerc Hepatoprotector herbomineral - Liv.52  care mi-ar pune la treaba bila foarte lenesa..
Liv.52- Hepatoprotector herbomineral


Daca vreti si voi sa vizitati site-ul celor de la Himalaya Herbals intrati aici :http://www.hboutique.ro/


Indiferent de rezlutatul acestui concurs, stiu cu siguranta ca imi voi cumpara cateva produse Himalaya. 
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu