luni, 28 aprilie 2014

Geluri de dus de la Oriflame

3 produse primite recent

          Buna!
             Sunt sigura ca tuturor ne place sa daruim lucruri celor dragi dar cred ca avem o bucurie la fel de mare cand ,la randul nostru, primim diverse lucruri. Cele mai multe lucruri pe care eu le primesc sunt de la mama prietenului meu , care imi trimite diverse lucruri oricand are ocazia. 
             De data asta mi-a trimis trei geluri de dus de la Oriflame :
Shower Cream Luxury Velvet Edition ;  Shower Cream You Dazzle ; Shower Cream  Roses.

              O sa scriu cate ceva despre ele , incepand cu cel pe care deja l-am terminat: 

             Este un gel de dus de la Oriflame Sweden- Roses , are 200 ml . Pe spatele recipientului scrie ca este o "crema de dus"dar eu  il numesc gel de dus pentru ca nu avea consistenta unei creme de dus; avea mirosul  intradevar de trandafiri. Facea spuma, dar nu extraordinar de multa. L-am terminat cam in 2 saptamani. A fost un gel de dus acceptabil ( nu extraordinar din cauza mirosului de trandafir care nu este preferatul meu). 

             Al doilea gel pe care l-am incercat si pe care il folosesc in momentul de fata este  acesta:

                Este tot o "crema de dus" pe eticheta dar in totalitate un gel cand il torni in mana :)) Cu toate astea are un miros superb, de flori +struguri (sau asa mi se pare mie) .E o incantare cand il aplic pe piele. Mirosul insa nu persista mult timp pe piele,dar cate din gelurile de dus mai indeplinesc conditia asta?   Este in cantitate de 200 ml  si il recomand. Cred ca este foarte acceptabil ca pret si bag de seama ca il voi cumpara si eu.
         
              Al treilea produs nu l-am incercat- este de la Silk Beauty varianta Luxury Velvet Edition, care miroase magnific (de aceea l-am pastrat la sfarsit).Este tot in cantitate de 200 ml si cam atat pot sa va spun despre el la prima vedere. O sa va mai spun cate ceva despre el dupa ce il incerc. 



               Cam atat astazi.. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu