miercuri, 30 aprilie 2014

Zahar sau indulcitor?

Inlocuitor pentru zahar


       Buna!
       De ceva vreme mi-am dat seama ca zaharul la noi in casa se consuma foarte repede. Un pachet de zahar il consumam intr-o saptamana jumatate, maxim doua. Si asta in conditiile in care indulceam doar cafeaua dimineata. Am stat si am m-am gandit putin  si mi s-a parut destul de mult zahar pe care il tot bagam in organism. Si atunci mi-a venit ideea sa caut un inlocuitor pentru zaharel.. 
       Cum unul din magazinele pe la care trec destul de des este Lidl, am zis sa caut acolo un indulcitor . Greu de gasit nu a fost :)). Statea cuminte pe raft si ma astepta. Asa arata ambalajul :
Cologran-inlocuitor pentru zahar
           Are 1200 pastile sau 72 g , o pastila are 0.01 kilocalorii, Spune ca puterea de indulcire a tuturor pastilelor este echivalenta cu cea a 5.28 kilograme de zahar.
           Sunt foarte multumita de aceste pastilute, dimineata nu folosesc decat 2 pastille pentru a-mi indulci cafeaua, in loc de 2 linguri de zahar.Iar la gust nu se simte nicio diferenta fata de zahar. Au si un sistem foarte bun de a elibera pastilele, apesi pe capacul rosu de sus iar in partea de jos iese pastila. Rapid si usor.
          Contine cicalmat de sodiu si zaharina de sodiu , si chiar daca sunt unii care spun ca nu sunt prea sanatosi acesti indulcitori, eu una nu ii bag in seama. 
          Sunt multumita de acest produs,il am de doua saptamani si stiu sigur ca pachetul asta o sa imi ajunga ince ceva timp de acum incolo. Are si un pret bun: 6 lei.
          Voi ce parere aveti de aceste inlocuitoare de zahar?
          Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu