luni, 19 mai 2014

Cateva lucruri noi


 Produse care miros foarte frumos

        Buna!
        Mereu mi-am zis ca nu o sa imi mai cumpar nimic de prin cataloage gen Avon sau Oriflame pana nu termin ceea ce am deja. Dar iarasi rasfoiesc, si iarasi vine ispita si isi baga coada... Si asa am ajuns sa imi mai cumpar 3 produse de la Avon. E adevarat , nu sunt ele scumpe, dar ar trebui sa nu mai cumpar altele pana nu le termin pe cele vechi, indiferent de pret.
       Imi place sa am produse cosmetice care miros frumos si care isi mentin mirosul. Astea 3 de la Avon au miros demential.  Mi-am luat o masca de par cu iaurt si zmeura de la Naturals, un balsam de buze cu zmeura de la colortren si o crema de fata cu unt de cacao. Am aplicat o data crema pe fata si am simtit mirosul acesteia 1-2 ore pe fata. Sunt foarte multumita de ele. 
       Pe langa cele 3 produse de la Avon , mi-am mai luat si un sampon Schauma cu Fito-Cofeina, sampon de activare, zic ei.Este pentru par fragil, fin si cu tendinta de subtiere.Are 250 ml si a costat 4.5 lei . Miroase usor a plante, a verdeata. Imi place si mirosul acestuia. Face o spuma consistenta. Nu fac matreata de la el. Si am reusit sa imi spal parul odata la 3 zile,parul nu se mai ingrasa atat de repede. Pana acum il spalam la 2 zile sau uneori zilnic.  Deocamdata imi place samponul acesta. Sper sa reusesc sa imi mentin cele 3 zile in care nu imi spal parul. 
     va pup!
  
Schauma cu Fito-Cafeina, Mascade par Natural cu zmeura si iaurt, crema de fata cu unt de cacao, blasam de buze cu zmeura


      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu