duminică, 11 mai 2014

Review The One

Review produse The One

       Buna!
       Azi o sa scriu cateva lucruri despre produsele The One primite spre testare. Le-am primit de ceva timp , si a cam sosit timpul sa va vorbesc despre ele. Am primit si testat , dupa cum urmeaza:
     
    - Fond de ten Illuskin nuanta 30600 Natural Beige.( Illuskin Foundation)  Un bun avantaj, are SPF 20. Vine intr-o sticluta  de 30 ml, si imi place tare mult pentru ca are o pompita prin care iese fondul de ten. Culoarea mi se potriveste de minune ( la fel si celelate culori ale produselor :D ). Are o acoperire foarte buna ( spun asta pentru ca  eu il aplic intr-un strat subtire- nu vreau sa para ca am tone de fond de ten pe fata- si tot isi face treaba.). Are un miros usor parfumat, placut. Se intinde usor pe piele. Are valabilitate 12 luni. Pana acum nu i-am gasit nimic in neregula. Este un fond de ten foarte bun.
    
   - Corectorul Illuskin nuanta30617 Nude Beige ( Illuskin Concealer) . Este ambalat intr-n tub de 10 ml,  usor de folosit, miroase cam la fel ca si fondul de ten. Eu il folosesc in special  sub ochi unde am cearcane de canda ma stiu. Acopera cearcanele foarte frumos si lumineaza si zona. Imi place efectul pe care il obtin dupa folosire. Si acest produs este unul foarte bun. 
        
1. fond de ten
2.Corector
       
             






      - Pudra Illuskin nuanta 30613 Medium ( Illuskin Powder) . Are 8 grame, SPF 15 si impreuna cu fondul de ten si corectorul fac un trio perfect.









Pudra Illuskin
 
        -3 farduri cremoase Color Impact nuantele: Golden Brown; Beige Pearl; Olive Green. (Cream Eye Shadow). Au fiecare cate 4 grame. Vin in niste cutiute de sticla micute, dragute. Toate bune si frumoase, doar ca am o problema. Nu rezista foarte mult pe pleoapa. Cand le folosesti direct pe piele, fara sa aplici ceva inainte, nu rezista decat foarte putin. Asa ca mi-a venit ideea de a aplica putina pudra si pe pleoape sa vad cum vor reactiona fardurile atunci. Cu pudra devin muult mai rezistente. Nu de mai stang in pliu. Eu asa le folosesc si imi plac . Au culori frumoase, dar preferatul meu este Beige Pearlul.  imi pare rau ca nu am putut sa surprin mai bine culorile lor, dar sunt foarte frumoase.

1.Olive Green
2.Beige pearl
3.Golden Brown

1.Olive Green
2.Beige pearl
3.Golden Brown

       - Rimelul Volume Blast  nuanta 30480 Black ( Mascara Volume Blast). Imi place tare mult. De mult nu am mai fost atat de multumita de un rimel. Are o perie foarte flexibila si se aplica foarte usor pe gene. Nu incarca genele, negrul este intens si asta imi place la nebunie. Le da genelor si volum si alungire. Eu il aplic intr-un singur strat pe gene si sunt foarte multumita de rezultat. Il port cu o foarte mare placere. Sa stiti ca nu il laud degeaba, chiar isi merita cuvinte frumoase. 


        - 2 luciuri de buze Power Shine nuanta: 30629 Rose Glacier  si 30633 Trendy Berry ( Lip Gloss Power Shine) . Au fiecare cate 5 ml. Sunt foarte lipicioase, miros frumos, si rezsta binisor pe buze. Imi plac ambele la fel de mult. 

1. trendy berry
2. rose glacier
1. Rose glacier
2. Trendy berry
                 
      - si, in final, 2 oje nuanta: 30527 Orchid si 30543 Cappucino . Au cate 8 ml fiecare. Culorile imi plac, in special Orchid-ul. Din pacate, nu sunt chiar "long wear". La mine a rezistat cam 2-3 zile si apoi a inceput sa se decojeasca. Bine, am si facut treaba si mi-am tot bagat mainele prin apa, dar chiar si asa , ma asteptam sa reziste putin mai mult.  Daca nu aveti activitati casnice sunt sigura ca o sa va tina mai mult.                              
1. Orchid
2.Cappucino
      


       Cam atat am avut eu sa va spun. Va pup !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu