marți, 6 mai 2014

Mostre Normaderm


Rutina de ingrijire a tenului cu probleme

         Buna!
         Am tot vazut in ultimul timp ca din anumite farmacii se dau cateva mostre de produse de la Vichy. Eu am mai folosit produse de la Vichy,in special gelul de curatare care era putin diferit la ambalaj celui de acum, dar cu accelasi miros. Dar asta a fost cu mult timp in urma. Asa ca m-am gandit sa trec putin pe la farmacie si sa cer si mostrele, ca tot trebuia sa iau si alte lucruri de acolo, si de ce sa nu o fac acum?
        Mostrele acestea se gasesc in anumite farmacii din orase, pentru a vedea in ce farmacii se gasesc, intrati  AICI
       Asa arata cutia :

            Iar inauntru gasiti:
           - 2 mostre cu crema( una dintre ele se aplica direct pe cosuri-cea din dreapta-, iar cealalta se aplica pe toata fata)

      
          -un gel de curatare 

        - o mostra fond de ten 

   
          
        Au si o oferta tentanta: la achizitionarea unei creme Normaderm pentru ingrijirea tenului cu probleme se da cadou un gel de curatare de 100 ml .
       Eu deja le-am incercat ,iar dupa ce le-am folosit pielea mea a ramas foarte fina .Se pare ca isi fac treaba bine. Gelul de curatare are un miros frumos, imi place sa il folosesc.
      Voi ati incercat produse Vichy?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu