luni, 5 mai 2014

Detergenti de rufe

Un nou detergent pentru spalatul hainelor


              Buna!
             Am tot folosit , o buna bucata de timp pentru spalatul hainelor, Dero Surf cu ozon. Nu stiu de ce, dar mereu cand mergeam la cumparaturi tot pe el il alegeam.  Acum vreo 3-4 saptamani m-am decis ca este in sfarsit timpul sa il schimb pe batranul Dero cu ozon cu  domnul Savex .Si nu m-am multumit doar cu o singura cutie, ci am luat si o punga. Este prima oara cand l-am cumparat si mi-a placut tare mult mirosul.  
           Primul se numeste Savex White "Tiara Flower "2 in 1. Este un detergent automat,iar  pe ambalaj scrie ca are "diamond parfum". Intadevar miroase frumos, . Are 300 de grame si a costat cam 2.8 lei.  Imi place si cum spala (eu il folosesc mai mult pentru lenjeria de corp). 
Arata cam asa:
Savex White 2 in 1

          Al doilea este Savex color brightness, si el are "diamond parfum", dar parca acesta miroase mult mai intens decat primul, si imi place un pic mai mult..Imi place si cum spala,hainele ies foarte curate. Vine intr-o cantitate de 2 kilograme, este automat si acesta. Am dat pe el vreo 13 lei .
         Imi place cum isi face treaba Savex-ul si o perioada stiu sigur ca o sa raman la el.  
Savex Brightness Color
          Ocazinal mai folosesc, tot pentru spalatul lenjeriei de corp, si un detergent lichid de la Grand Maximo(de fapt se numeste "washing gel") . L-am cumparat inainte sa cumpar Savexul si inca nu l-am terminat. Am dat vreo 10-11 lei ( sper sa nu gresesc) pe el dar nu prea imi place.. Are 1.5 litri si eu am consumat pana acum doar un sfert ( il am de vreo 3 luni ). Este un lichid (gel...)  de culoare roz si are un miros obisnuit de detergent. Nimic deosebit la el. Asadar, nu il mai cumpar niciodata. Sticla arata asa:

Grand Maximo Silk

         Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu