sâmbătă, 31 mai 2014

Project Pan


Project pan- diverse creme

       Buna! 
          Azi mi-am dat seama ca am o multime de creme incepute, dar niciuna terminata. Si nici nu sunt niste creme pe care le ador, dar nici nu ma indur sa le arunc. Asa ca m-am hotarat sa le termin cat pot de repede :). Cele care au intrat in acest proiect sunt:
         -De la Gerovital Plant, o crema antiimperfectiuni cu acizi din gructe, unt de cacao, ulei de soia, jojoba si sootex.  Functioneaza destul de bine asupra petelor ramase de la cosuri. Am avut o perioada in care imi aparusera niste bibite pe fata.Iar eu le tot zgandaream si m-am ales cu niste pete de toata frumusetea. Crema asta ajuta. Nu face minuni peste noapte, dar in timp se vad efectele. Intre timp mi-am luat alte creme, iar pe asta am uitat-o intr-un colt. Mai am destul de putin in ea si gata, o termin. Am si o multime de mostre si a venit si timpul lor. Zilele acestea vreau sa o termin pe cea de la Avene Hydrance Optimale.




         - De la Oriflame, o crema de picioare Arctic Scandinavia. O am de prin iarna, dar nu am folosit-o decat o data atunci.  De vreo 2 saptamani o folosesc cu regularitate, si a dat niste rezultate neasteptate calcaielor mele. Tin sa metionez ca sunt cam lenesa cu folosirea pilei de picioare si nu aveam cele mai frumoase calcaie din lume.:))  Dar tot folosind crema asta mi-am rezolvat problema, fara sa ma astept la asta. De cand o folosesc pun o cantitate mare pe picioare din crema asta pentru ca nu prea imi place cum miroase... Si tocmai de aia vreau sa o termin mai repede, dar si pentru ca altele asteapta sa ii ia locul.
       -De la Ghost captivating, o mini lotiune de corp, nici ea nu imi place cum miroase, dar hidrateaza destul de bine.

      -De la Balea, vaselina cosmetica. Imi place foarte mult, o folosesc in fiecare seara pe mani si e foarte buna. Am bagat-o in acest proiect pentru ca o am de cateva luni, si nu stiu cand expira. S-a sters termenul de valabilitate de pe ambalaj si nu stiu cand expira. Asa ca mai bine sa fiu prevazatoare.   oricum, tocmai ce am primit 2 creme de maini,ambele de la Oriflame, asa ca nu imi fac griji :)).

    Ooops. Era sa uit... Mai este vizat si balsamul de buze intensiv de la Balea. Il am de prin iarna si i-a cam venit timpul sa il bag in seama mai intens.
      Voi cu ce va mai luptati sa terminati?
       Va pup!


2 comentarii:

  1. eu ma lupt sa termin balsamul regenerator de la Yves rocher...si nu stiu cand oi reusi. e si pentru zi, si pentru noapte, dar ziua folosesc o crema de la garnier...care nici aia parca nu se mai termina. in rest, se duc, incet-incet

    RăspundețiȘtergere
  2. Cunosc sentimentul :)). Si asta e doar pentru creme.. Ca am si o multime de alte produse cu care ma tot chinui.Nu sunt ele prea stralucite, dar vreau neaparat sa le termin. ;)

    RăspundețiȘtergere