marți, 10 iunie 2014

Review Foot Scrub

Crema abraziva pentru picioare

          Buna!
          Astazi o sa scriu despre o favorita din ultima saptamana jumate. Vorbesc despre crema intens exfolianta pentru picioare de la Oriflame (FeetUp advanced) cu ulei esential anti-bacterian (ulei esential de mirt lamaios). 
Foot Scrub Oriflame
           L-am folosit aproape in fiecare zi de cand il am. Este o crema cu multe particule abrazive, atat de marime medie cat si mai mici. Are un miros mentolat, eu asa il percep, iar cand il folosesc mirosul se duce in toata baia. Este destul de puternic mirosul, lucru care nu imi displace. Mie imi place sa alternez aceasta crema cu  folosirea unei pile pentru calcaie. Combinatia isi face efectul foarte bine. Talpile mele arata foarte bine si sunt foarte bucuroasa de acest lucru. 
         Voi cum va ingrijiti talpile in aceasta perioada? 
         Va pup!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu