miercuri, 4 iunie 2014

Review creme pentru fata


Creme  pentru fata

              Buna!
             Am vrut sa scriu mai demult despre acest subiect, dar de-abia acum mi-am facut o parere despre crema principala pentru fata pe care eu o folosesc. Alaturi de ea, voi mai mentiona si alte creme pe care le mai folosesc. 


           Asadar, crema pe care o folosesc cel mai des este cea de la Avon Care cu unt de cacao si vitamina E. Am comandat-o pentru ca am mai avut din aceeasi gama de creme si pe cea cu complex anti-imbatranire de la Avon si tare mi-a mai placut. Sunt multumita si de aceasta. Are o textura destul de lichida, care intra repede in piele. Dupa ce o folosesc am pielea catifelata si foarte frumos mirositoare. Hidrateaza foarte bine si pielea din jurul ochilor,imi place efectul pe care il are in zona respectiva. Astazi am iesit afara in aerul rece al diminetii,si  simteam mirosul acestei creme pe fata. Mie imi plac produsele care miros a cacao sau a ciocolata si asta ma incanta la crema tare mult. 
            Acum vreo saptamana, am intrat intr-un magazin naturist sa caut o anume crema pentru prietenul meu, si mi-am mai cumparat una si mie. De fapt, este un gel pentru ochi de la TIS Farmaceutic. Trebuie sa va spun ca sunt putin speriata de aparitia primelor riduri, si incerc pe cat posibil sa le intarzii aparitia. Si m-am gandit eu ca gelul asta ar fi numai bun pentru pielea din jurul ochilor. Din pacate...am cam gresit.  Sa va spun ce promite gelul asta: "Asigura elasticitatea si tonicitatea pielii din jurul ochilor". Nu am vazut nimic de genul asta, ci doar ca dupa ce il aplicam pe piele imi accentua liniile fine destul de tare. L-am folosit de vreo 3 ori si apoi am renuntat sa il ai aplic pe zona respectiva. In schimb, il aplic pe fata si nu am probleme. Are 50 de ml, coontine inula, albastrele si afin. Poate sa contina ce o vrea, eu nu il mai aplic in jurul ochilor mei!
            Ca si crema de noapte am folosit, destul de  mult, o crema revitalizanta de la Cosmetic Plant cu extract de macese.Am folosit cam un sfert din ea. Nu o mai folosesc de vreo luna. Nu imi place textura ei, este branzoasa, sau nu stiu cum sa ii zic... Daca aplicam o cantitate mai mare pe piele, se aduna pe fata. Nu se absorbea bine. M-am chinuit eu cu ea, dar ajunge. o s-o aplic pe coate, maini sau oriunde altundeva in afara de fata mea!
            Ca si inlocuitor al ei acum folosesc de la plant activ o crema hidratanta cu ulei de catina. Este acceptabila. Cand ma trezesc dimineata, pielea fetei mele arata bine. Este si ea destul de licida si se absoarbe bine in piele. 
           Cand imi aduc aminte :)) mai folosesc si un ulei de la Mayam- Vitamina E. 
           Voi in privinta caror creme v-ati inselat in ultimul timp?

           




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu