joi, 18 septembrie 2014

Cadouri online

                                 Cadouri Altfel - un boutique deosebit    

             
                 De cate ori nu am avut nevoie de niste obiecte deosebite pentru o zi de nastere, zi onomastica pentru a le oferi drept cadou? Sau pur si simplu pentru insenina ziua unei persoane dragi noua? Mi s-a intamplat sa am nevoie destul de urgent de un cadou si sa nu am timp sa colind prin magazine dupa el, sau sa am timp, dar sa nu gasesc ceva potrivit ocaziei respective.
                Eu sunt o persoana careia ii place sa NU primeasca lucruri banale, nesarate. Asa ca. la randul meu, incerc sa ofer cadouri cat mai inspirate, cadouri altfel. 
                Nu de mult timp, o prietena foarte apropiata mie m-a anuntat ca se logodeste peste 2 saptamani. Bineinteles ca sunt invitata la petrecerea de logodna a celor doi fericiti. Asa ca eu, constiincioasa din fire, m-am apucat sa caut cadoul ideal pentru cei doi. De data aceasta, nu am vrut sa merg pe varianta clasica... batut la picior magazin dupa magazin. Cea mai buna solutie mi s-a parut sa caut cadouri onlineAsa ca m-am documentat putin pe internet si am descoperit siteul  Cadouri Altfel
               Aici am gasit obiecte si preturi superbe. A fost o placere sa iau la puricat fiecare categorie de produse oferite spre vanzare. Tot navigand pe acest site, in cautarea unui cadou pentru logodna, am realizat ca imi place tare mult - de la seturi de ceai-cutie de ceai vintage. Si pentru ca imi imaginam deja cum ar arata in dulapul meu aceasta cutiuta am pus-o rapid in cosul de cumparaturi. Ea arata astfel si imi place la nebunie:


Cutie de ceai vintage

               Dar sa revenim la motivul care m-a adus pe acest site. Cadoul pentru logodna care se apropie cu repeziciune.. Pentru ca stiu ca celor doi iubareti le plac obiectele vintage am hotarat sa le le fac pe plac amandurora. 
               Primul obiect pe care l-am ales pentru ei este o rama foto cu clepsidra care sa le reaminteasca cat de pretioase sunt momentele petrecute alaturi de cei dragi. Ea arata asa:
Rama foto cu clepsidra
                                       
               Si pentru ca mai stiu ca celor doi le plac plimbarile, drumetiile si excursiile cu cortul, m-am gandit ca nimic nu ar fi mai potrivit decat un cos de picnic pentru 4 persoane, ales din categoria Cadouri pentru femei. Cutia acestui set este impletita, iar mie imi place tare mult .
Set picnic
             Cele trei obiecte pe care le-am cumparat sunt deosebite, practice si au avut si preturi bune. Sunt foarte multumita de alegerile facute, sper ca viitorilor logodnici sa le fie de folos, sa le foloseasca cu placere. Iar daca, la randul lor vor dori sa faca daruri unor persoane dragi dar vor fi in pana de idei, atunci eu cu placere le voi recomanda boutique-ul online  Cadouri Altfel.

                                       

                             



Un comentariu: