duminică, 21 septembrie 2014

Himalaya Herbals

Himalaya - Sanatate? Da, poftiti!



        Himalaya este o companie  producatoare de aproximativ 200 produse naturale realizate cu ajutorul stiintei Ayurveda, rezultand astfel unele dintre cele mai bune produse de pe piata. Plantele folsite la crearea Produselor Himalaya sunt recoltate de pe o suprafata de 280 ha fara poluare. Fiecare produs in parte este testat ani intregi inainte de  a fi lansat pe piata, garantandu-se astfel eficienta dar si siguranta in folosirea acestora.  Si vorbim aici de 200 de produse naturiste, de la produse de ingrijire personala la ingrijire pentru copii. Dar nu uita sa aiba grija si de animale, creand si produse pentru ingrijirea acestora.
            Eu am aflat prima data despre Himalaya citind  un blog de beauty. Coincidenta sau nu, la cateva zile dupa participam si eu la o campanie de blogging, si la randul meu a trebuit sa scriu despre aceste produse. La momentul respectiv inca nu incercasem niciun produs de la aceasta companie. Insa curiozitatea si bunele recenzii citite m-au facut sa imi cumpar si eu 3 Produse Himalaya. Am incercat o pasta de dinti (i-am ramas fidela si astazi), un balsam hranitor pentru buze dar si  Septilin 100 de tablete
             Am avut o perioada destul de grea vreo 4 luni de zile, de pe la sfarsitul iernii incepand. Am racit in astea 4 luni cat in 2 ani la rand. Asta desi aveam vaccinul antigripal facut. Asa ca m-am hotarat sa fac o cura cu tabletele Septilin de la Himalaya. Stiam ca produsele sunt bune, dar am vrut sa ma conving ca functioneaza si in astfel de cazuri. Si nu am fost surprinsa sa vad ca dupa vreo saptamana de cand le luam ma simteam mult mai bine, iar raceala s-a domolit usor- usor si am scapat de ea. Si nici nu s-a mai intors de atunci.
              Bineinteles, aceste tablete Septilin au mult mai multe intrebuintari, cum ar fi:
              -stimuleaza cresterea imunitatii
              -are efect antialergic (daca este folosit pe o perioada mai lunga)
              -reduce riscul contactarii gripei 
              -previne si combate gripa si alte viroze
              -efecte infectiile cronice recidivante
              - afectiunile dentare
              - infectii ale pielii,
              -afectiuni alergice.
              Eu sunt tare incantata cand un produs de acest gen are mai multe intrebuintari. 

Septilin Tablete
Septilin- Himalaya Hebals


             Daca doriti si voi sa va imunizati din timp pentru iarna care urmeaza puteti lua aceste pastile care va feresc de orice problema nedorita ce ar putea aparea in timpul iernii. Le gasiti aici, la Produse naturiste . 
                    
                                          


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu