sâmbătă, 18 octombrie 2014

Dormitorul musai cu parchet masiv!

         Sunt studenta la Silvicultura in Brasov. Am mai spus asta pe aici, pe blog. Dar inca nu v-am dezvaluit ca, de cand studiez in acest domeniu, mi-am pus si cateva dorinte in ceea ce priveste viitorul meu camin.  Clar trebuie sa fie o casa. Nu sunt facuta sa locuiesc la bloc. Si pentru ca obiectul muncii mele este Padurea, atunci intelegeti si ca imi plac tare mult obiectele de mobilier din lemn masiv si nu a celor acoperite doar cu o folie ce imita desenul lemnului. 
 
Case din lemn
                       
         O astfel de camera este cea pe care mi-o imaginez ca o voi avea si eu, intr-o zi.  As schimba, insa, dusumeaua cu un Parchet de Nuc Masiv Lacuit- nucul fiind considerat o specie pretioasa, nobila. Ca sa nu mai vorbim de nuantele pe care acesta le are in sectiune, de la brun, ciocolatiu, castaniu cu dungi negricioase.
        De asemenea, nucul are o duritate excelenta. Desi in popor se stie ca stejarul are cea mai mare duritate dintre arborii autohtoni, de fapt nucul il depaseste pe stejar in aceasta caracteristica. Credeti-ma pe cuvant, mi-am facut licenta pe nuc si stiu ceea ce spun :). 
      Asadar, are niste culori superbe, este rezistent, lacuit, cu siguranta face o excelenta impresie oaspetilor si are un pret foarte bun pe Parchetpeviata.ro.
Parchet-Nuc-Masiv-Lacuit-B


Parchet-Nuc-Masiv-Lacuit-A 

     Mi-as alege parchetul mult visat din lemn de nuc de pe parchetepeviata.ro  nu doar pretului foarte bun, ci si pentru ca Parchetpeviata.ro a ramas fidel viziunii de la inceput de a folosi numai produse ecologice si de calitate, din lemn 100%. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu