joi, 14 mai 2015

Totalmag.ro





          Totalmag.ro este un magazin online cu de toate, foarte complex. Insa eu il vad prezentat ca si un magazin online care vinde, in principal, produse outdoor -gen militar. Si mai precis, prima impresie care mi-a lasat-o site-ul cand l-am vizitat prima data a fost aceea ca pana si  Bear Grylls si-ar achizitiona cate ceva de aici.          
         Pe pagina principala a site-ului este prezentat un domn, cu o tinuta dreapta si un echipament pe masura. Iar imaginea asta ma duce cu gandul la siguranta si pregatire pe masura.
        Cum va spuneam, site-ul este foarte complex, avand o multime de categorii (vreo 80-90!), fiecare cu produsele specifice. Ce m-a surprins tare mult a fost faptul ca aici se vind, pe langa produsele outdoor, si multe alte lucruri, ca de exemplu: cosmetice- dispozitive antirid, aparate pentru masaj, pentru scrub, tensiometru, aparate cu ultrasunete pentru acnee, dizolvarea grasimii corporale (uuau) - telefoane si tablete- da, da, ati vazut bine!- genti etc, etc.
        Produsele de pe site mi se par foarte calitative si nu m-as sfii sa merg in padure daca as avea un echipament sau produse esentiale de la ei. Si nici nu au preturi foarte mari, ci niste preturi normale pentru astfel de produse.
        Fiecare produs de pe site este prezentat cu informatii suficiente, destule pentru ati face o impresie depreceea ce doresti sa cumperi (descriere produs, functii, trasaturi).
        Ce imi mai place la site-ul lor este faptul ca in cazul in care ai nelamuriri legat de un anume lucru poti intrba linistit un membru al Totalmag.ro.  Asta pentru ca o casuta gen online sau offline pe care o poti accesa.
         De asemenea, au si o chestie foarte utila cumparatorilor de pe net.. In caz ca nu sunteti multumit de produsul pe care l-ati cumparat sau v-ati razgandit in privinta lui, beneficiati de Garantia retur de 10 zile la orice produs!  Asadar, aveti garantat banii inapoi, in termen de 10 zile, daca nu mai doriti produsul.
        Eu zic ca nu va costa nimic sa dati o raita pe site-ul lor, poate gasiti ceva care va place, ca na.... doar aveti de unde alege.
       V-am pupat, o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu