marți, 23 septembrie 2014

Get rid of wrinkles!

Frumusete - cu ce pret?



         Cate dintre noi nu si-ar dori un ten fara cusur, fara riduri, linii fine, pete sau pori vizibili mariti? Cati bani nu cheltuim pe diverse creme, masti, serumuri si multe altele pentru a obtine acest ten impecabil? Pentru mine a devenit esential sa imi protejez tenul, chiar daca sunt inca la o varsta la care ridurile sau alte probleme nu si-au facut inca aparitia.
        O binecunoscuta expresie (''mai bine sa previi decat sa tratezi !'') imi caracterizeaza atitudinea fata de propria piele. Cu atat mai mult, cu cat o am ca exemplu pe mama mea. La varsta de 44 de ani are o piele minunata, pe care si-o ingrijeste de vreo 24-25 de ani, zilnic. Si acest lucru pe mine nu a facut decat sa ma motiveze si sa ma fac sa imi doresc o piele a fetei la fel de frumoasa ca a ei.
        Stiu ca mastile, cremele hidratante si antiage, dar si alte produse de ingrijire a fetei sunt esentiale si ca fara ele este mai greu sa imbatranim frumos. Doar ca uneori este nevoie de ceva si mai multa atentie pentru piele. Este nevoie de o ingrijire mai in profunzime. Buna aceasta idee, dar sa mergi la salon de fiecare data cand simti ca ai nevoie de o atentie mai amanuntita pentru pielea fetei poate deveni destul de costisitor.
        Si atunci ce este de facut? Simplu. Eu in viata ma ghidez dupa un principiu simplu, dar sanatos pentru buzunarul meu si al familiei, principiu care suna cam asa:" Sunt prea sarac ca sa imi pot permite lucruri ieftine." Adica mai bine investesc ceva mai multi bani intr-un anumit produs de calitate decat sa platesc mai putin si sa trebuiasca sa cumpar din nou un produsul similar.
       O foarte buna alternativa pentru ingrijirea la salon a fetei este un dispozitiv manual ce emite lumina, usor de folosit, dintr-o sigura bucata, cu un design feminin. In plus, rezolva cele mai importante probleme ale tenului cu ne confruntam cele mai multe dintre noi. De la imbunatatirea texturii pielii, diminuarea ridurilor si liniilor fine dar si preventia acestora pana la estomaparea sau chiar disparitia petelor de culoare si diminuarea porilor. Toate aceste lucruri sunt posibile datorita folosirii luminii rosii LED.
      Acest dispozitiv de ccare v-am vorbit pana acum se numeste Aparat antirid Silkn Facefx.
Aparat antirid Silkn Facefx
          Este un dispozitiv cosmetic performant, realizat cu cele mai noi tehnologii, pe baza de laser si impuls luminos, ca si cele folosite de medici in clinici dar si de cosmeticiene in saloanele de frumusete.
         Asa ca de ce nu am investi noi intr-un asemenea dispozitiv pe care sa il putem folosi in comfortul propriei case, in orice moment dorim, fara programari si asteptari in fata saloanelor sau a cabinetelor? Si ca sa va demonstrez cat de usor este sa il folosim, va las videoclipul de mai jos:




        Eu zic ca este un ajutor demn de nadejde in incercarea noastra de a ramane frumoase pana la adanci batraneti. Voi l-ati incerca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu