marți, 7 octombrie 2014

Sanatate = momente frumoase alaturi de cei dragi


           Mi s-a intamplat acum ceva vreme sa fiu foarte racita si sa trebuiasca sa merg la o intalnire foarte importanta cu fostii mei colegi de liceu. Nu mai avusesem o intalnire cu ei de vreo 4 ani. Asadar, cativa dintre noi am hotarat sa incercam sa reunim, macar pentru o seara, toti colegii laolalta. Lucru nu prea usor de facut, de vreme ce fiecare eram plecati cine stie pe unde.
In sfarsit, am reusit, cu vreo 3 exceptii, sa ne regasim. Am stabilit si o seara cand ne puteam intalni sa petrecem. Super.
            M-am gandit eu vreo saptamana cu ce sa ma imbrac, cum sa ma aranjez... ca na, nu ne intalnim in fiecare zi cu fostii colegi de liceu. Plus ca vroiam sa fac o buna impresie. :)  Toate bune si frumoase pana in saptamana dinaintea intalnirii, cand am racit cobza. Si cum stiu ca raceala la mine este de lunga durata si din aia de nu pot respira noaptea cand merg la somn, numai cu bucurie nu mai asteptam eu intalnirea.. Bineinteles, nu mai vorbesc de tusea aia uscata care ma zgaria pe gat, si nici de faptul ca nu puteam manca mai deloc.Iar daca stateam intr-o incapere in care era mai cald sa vezi atunci tuse pana la lacrimi... Si pentru ca nu puteam merge sa ma intalnesc cu fostii colegi behaind ca si o oaie am cautat o solutie.  Am mers cu ea la sigur, naturala si numai buna pentru a mea problema cu tusea seaca.
            Raspunsul la rugaciunile mele a venit sub forma unei sticlute de sirop de la Himalaya Herbal Healthcare. Este un sirop herbomineral impotriva tusei seci si productive, cauzate de faringita, laringita, traheo-bronsita, sinuzita, tusea fumatorului etc.Se numeste Koflet  si il gasiti pe http://www.hboutique.ro/ la un pret foarte bun.

Koflet pentru adulti
Koflet- Himalaya Herbal Healthcare

        Din ce am citit pe prospect, poate fi administrat, fara probleme, si copiilor.  Eu in doua zile, fara exagerari, am scapat de tusea pacatoasa. Are un gust foarte bun, pentru copii il gasiti si in varianta cu miere. 
        Sa nu uit sa mentionez ca este un produs natural, numai bun pentru cei care vor sa scape cat mai repede de tuse care parca nu trece cu nimic. 
        Dupa ce am luat siropul acesta, am mers fra griji la intalnirea cu colegii, stiind ca pot sta linistita, fara tuse.
       Cei de la Himalaya Herbal Healthcare implinesc anul acesta 20 de ani de cand sunt in Romania. Daca articolul meu se va afla printre cele trei castigatoare, atunci si voi aveti posibiltatea sa castigati un voucher de 50 de Euro daca lasati un comentariu acestui articol, bani cu care va puteti achizitiona diverse produse de pe  http://www.hboutique.ro
       Va astept comentarile cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu