luni, 22 septembrie 2014

Imperator


Stil vestimentar a la Imperator


       Pentru mine, dar stiu sigur ca nu doar pentru mine, cele mai comfortabile haine sunt cele sport. Le-am purtat de mica, la joaca cu prietenii, la scoala pentru orele de sport, la sala, in drumetii sau pur si simplu cand vroiam sa am o tinuta lejera. Si  mereu mi-a placut sa am haine de calitate. Chiar daca plateasc putin mai mult pe ele, stiu ca imi voi multumi mai tarziu. 
      Am si cateva branduri preferate cand vine vorba de a-mi achizitiona noi haine si incaltaminte. Si nu este vorba ca imi place sa port numele firmei respective, ci doar faptul ca hainele de la aceste branduri s-au dovedit a fi mult mai bune comparativ cu altele mai putin renumite. Va spuneam ca prefer articole sportive de la cateva branduri mai renumite, cum ar fi: Nike, Urban, Rook si Vans. 
        Prin  gimnaziu m-am indragostit de o pereche de adidasi Nike. Erau foarte rezistenti dar si foarte aspectuosi. Ii preferam mereu pe acestia in schimbul pantofilor. Multi ani au trecut de atunci dar cam aceleasi gusturi le am si acum. 
        Cand vine vorba de cumparaturi, imi place sa gasesc tot ceea ce caut intr-un singur loc. In magazinul online al celor de la Imperator gasesc lucrurile de baza necesare alcatuirii unei tinute moderne si comfortabile in acelasi timp. In ultima perioada nu mi-am mai achizitionat nimic in materie de haine si incaltaminte, si ar cam fi timpul sa o fac. 
        Asa ca mi-am facut un mic wishlist, asa ca de toamna. Acesta cuprinde atat haine cat si incaltaminte, dar si alte articole. 
Wishlist de toamna

Nike Air Max breath geranium

      Acesti adidasi sunt pe lista mea fiindca mi se par extrem de lejeri dar si pentru ca au o culoare care mie imi place. 

Rook Doberman Crown black
      Un tricou negru nu strica niciodata intr-o garderoba, mai ales daca esti iubitor(e) de caini.
Vans Authentic Waterfall White

     Si pentru ca nu tot timpul putem purta adidasi, m-am gandit sa schimb putin stilul, acestia fiind foarte adaptabili diverselor tinute. 
     In incheiere, va spun ca toate aceste produse se gasesc pe imperatorshop.ro. Daca doriti sa va reimprospatati garderoba, aici gasiti solutia. 
                                                              
                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu