miercuri, 8 octombrie 2014

Drumetie cu distractie garantata

      Tot ce doresti, aici gasesti!


         Se stie ca imi place sa imi petrec mult timp in natura. Nu de degeaba am terminat Facultatea de Silvicultura din Brasov (iar acum fac masteratul la aceasta facultate). Majoritatea colegilor mei sunt pasionati de iesirile pe munte, prin padure sau pur si simplu la iarba verde. Si in foarte multe weekend-uri ne strangem o gasca de vreo 10-15 persoane si o luam la pas in diverse locatii din tara. O activitate mult mai placuta decat sa stam sa lenevim prin casa, la televizor sau facand cine stie ce altceva.
         Dar, se stie ca pentru o iesire pe munte este imperios necesar sa avem echipament adecvat. Asta a fost una din primele lectii pe care am invatat-o cand am mers pe munte (prima data). Eram tare bucuroasa ca o sa merg in Piatra Mare cu cativa colegi mai mari. Aveam eu o pereche de bocanci... dar numai de munte nu se puteau numi. Seara, cand am ajuns acasa, ma dureau picioarele ingrozitor, aveam basici, talpile ma usturau grozav. Vreo doua zile dupa a fost un chin sa pasesc. Normal, dupa aceata intamplare, mi-am cumparat o pereche de bocanci adecvata, cu care nu am mai avut probleme.
        De atunci, cand o persoana care nu are experienta cu astfel de lucruri, o sfatuiesc sa isi achizitioneze o pereche de bocanci strajnica. O astfel de situatie am intalnit-o acum doua saptamani, cand a trebuit sa ma ocup (cu inca un prieten) de organizarea unei iesiri pe munte pentru 8 studenti din anul 1. Astfel, ca sa evitam orice posibile probleme, i-am indrumat catre site-ul Kaki.ro. Acolo se gasesc o multitudine de produse numai bune pentru pasionatii de munte si nu numai. Gasesti produse de la bocanci, haine, rucsacuri si genti, corturi, chestii pentru autoaparare, ochelari, brichete etc etc..
     Asa ca le-am dat si cateva sugestii bobocilor. O buna pereche de bocanci de munte ar putea fi urmatoarea:

Bocanci Munte Armata Germana

     Au piele integrala impermeabila, cu o captuseala care permite pielii sa respire, talpa de cauciuc, rezistenti.  Numai buni de incaltat si de plecat la drum. 

      Si pentru ca iarna se apropie cu repeziciune, dar noua nu ne place sa stam in casa nici in acest anotimp, ce ar fi mai potrivit pentru acesti bocanci decat o pereche buna de parazapezi?  Eu ador parazapezii. I-as purta tot timpul anului, asta daca nu ar fi prea cald :D. Parazapezii sunt extrem de utili iarna, cand afara a nins, pentru ca impiedica zapada sa intre in bocanci, sau sa iti ude partea de jos a pantalonilor, impotiva noroiului etc. Eu ii port si toamna, cand merg la marcat printre craci si arbusti, evitand astfel riscul de a ma zgaria. 

Parazapezi Ripstop Negre

     - Parazapezi Ripstop . Ce imi place tare mult la acest model este faptul ca in partea de sus are snur de naylon, pentru o mai buna protectie.  
       Mult mai multe produse gasiti pe Kaki.ro, nu ezitati sa le faceti o vizita! 

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu